Söndag

söndag idag, och själv.:):):) faktiskt så var det riktigt gött att jobba själv, har ju flr viso haft mantas som hjälpte till med mockningen men annars har jag gjort allt annat själv.:D ganska nöjd över mig själv, solbränd har jag blivit också, det har värkligen steckt idag på himmlen.:D:D
Min dag såg ut så här ungefär:
 
06.30 fodring
06.50-07.55 morgontjänst (mockning, ta ut alla i hagen)
08.00-08.35 Frukost
08.40-11.30 diverse stallfix
11.30 LUNCH för hästarna
12.30 tog jag själv lunch med mantas
13.30-15.30 Diverse stallfix igen (ta in hästarna, kolla hästarna, red D2 och så lite annat
15.30-16.30 Fodra eftermiddag
16.45 SLUT på dagen:D
 
En helt klart godkänd dag för att ha jobbat själv, nu är ju grabbarna iväg förstås så man behöver ju inte promenera med dem, men HM fick sig en promenad i alla fall, fast det slutade med gräsätande så själva promenaden kanske inte blev så lång som den borde men vi var nöjda båda två och det är väl endå bra det.:):)
 
Och bara för att jag börjat rida igen, vilket bara kommer hålla i sig denna veckan typ och sen kommer det inte finnas tid mer, så får ni lite bilder på mig coh D2 att titta på, och bara för att han är så snäll mot mig så vågar jag galoppera och bara för det så får ni en hög med galoppbilder.:D:D:D:D:D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Mia säger:

Hej! Hur många hästar har du hand om och hur många har ni i träning?

Svar: Hejsan mia:-)Jag har handom runt 6-8 stycken det är då främst mads hästar. Men mäst har jag handom grabbarna jimmy choo och weine, de är som mina. På segersta finns det plats för ca 30 hästar var av 22 är i träning och rids av mads och våra beridare.:-)
Hoppas du fick ett bra svar på din fråga:-)
None None

2014-04-29 | 18:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback