Solen och chill

Jahapp, yttligare en dag med sol och värme och hästar:D:Dhaha ja som en vanlig dag skulle man ju nästan kunnat säga.:D:D det där med att solen strållar sommarvärme hör ju att allt bara går lite snabbare och lite bättre helt enkelt.:):) har hittat min nya kärlekskompis genom D2 som hånglade upp mig rejält idag, han måste ha väntat länge på detta, väntat på att weine skulle åka utan mig. han avr i alla fall mycket nöjd efteråt.:D:D jag kände mig mäst blöt av hästsläm och tycker nog att han får borsta tänderna lite, för jordgubbe lucktade det inte direkt.:P:P
 
hihi, lyckades ju få hångelstunden på bild också:D:D
Dagen ahr gått ganska fort, på em var jag helt själv (ganska skönt faktiskt) hästarna togs in inna jag blev själv så jag hade inte så mycket att göra om jag ska vara ärlig, men då kanske ni undrar vad mina kollegor var, jo Maria är ju som ni vet i tyskland nu med grabbarna och jenny och annie var på tävling i Lurbo, så därför var jag ensam, najs EM blev det gräshäng med HM.:D:D
 
HM älskar gräs, så fort jag öppnade boxen så sprang han ut med mig efter ungefär. fick lixom inget stop på ångloket.:)
 
Efter jobebt åkte jag och natta till Bålsta och köpte glass.:D:D:D det var ju endå det ultimata glassvädret, blev en barndomsfavorit, Magnum vit:D:D japp den ahr äntligen kommit tillbaka, jag ahr saknat den, men nu är den här igen och jag kommer äta många såna i sommar.:D:D
När vi kom hem så puttsade vi våra ariatskor i solen och hängde där ett tag.:):)
 
Nyputtsade:):)
 
Hängi solen.:D:D:D
 
 
Sen blev det lite Photoshop på kvällskvisten, D2 stod för motivet att redigera och så här blev det.:):)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback