Sigtuna dag 1

Idag var det dax för GP start för grabbarna bus. Och nog hade de bus i kroppen. Är mycket glad över att annie var med och hjälpte mig kan jag säga. Kom till sigtuna ridskola, där vi har våra nationella tävlingar.:-) vid ett för att besikta grabbarna knasboll, jag tog weine och annie tog jimmy, tanken var att jag skulle springa med båda och annie bara langa häst till mig men så lätt skulle det inte bli visade det sig, weine taktade hela vägen till vet check och väl där var i alla fall jag varm i klädern. Sen exploderade det kort och gott!! Folket runt framridningen fick fly för sina liv för weine var överallt där man absolut inte ska vara om man ska springa för vetrinären och är GP häst. Men weine är ju inte som alla andra pollar. Vi gick igenom i alla fall och tog oss hem till lastbilen igen med en del hopp och skutt.  Annie tog jim och han hade tydligen varit som weine han också.
 
På med grejerna på weine ooch ner till framridningen för att gå fram honom innan mads satt upp, weine var som på besikningen väldigt laddad. Så jag beslöt att hålla mig på en volt i ena hörnet för att inte störa allt för mycket.:) 
Mads kom tillslut och då kunde jag pusta ut och andas igen.:-) 
Weine var så fin inne på banan han bara svävade fram. Är så glad fför att han är så fin inne på banan såna här dagar. För det är ganska ofta så, är han för jävlig med mig så är han fantastisk på banan med mads.:-):-):-)
Weine fick ihop 69% och ledde klassen fram tills det att jimmy hade gjoet sin runda och som vanligt var han fin som den finnaste, han fick 71,2% och vi var så glada.:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) SEN kom jeanna på darcia och snor segen från oss med 71.7% så det blev en andra plats och en tredjeplats för grabbarna.:)
 
 Är super nöjd med dagen och grabbarnavar otroliga på alla sätt och vis.:-) :-) :-) :-) :-) stort tack till bästa kollegor som har hjälpt till och fått dagen att gå ihop, utan er hade denna dag varit lite problematisk.:-):-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback