Vilken kanonbra helg

Ja denna helg har varit toppen för mig som hästskötare:D:D Det var tävling på Djursholm och vårt team levererade super duper bra, Jimmy tog andra platsen i FEI INT 2 i fredags och Weine tog första platserna i FEI GP och FEI GP KÜR:D:D:D:D:D och Mads tog hem Meetingpriset OCH jag fick pris som helgesn hästskötare också, vilken helg det varit, är helt uppe i det blå, det var hur kul som helst att vara groom dennna helg:D:D:D:D jag är så stålt över hästarna och Mads som rider så bra:D:D
 
Jag har levererat hästarna som i sin tur levererat resultat:D:D Mitt rosettband i mitt rum börjar bli fullt och snart måste jag börja på ett nytt, Weine och jimmy är värkligen bäst:D:D:D:D
I övrigt har ju vädret varit kanon också, precis perfekt varmt och lagom med vind.:D:D:D Weine har varit en gud i lastbilen som ett ljus stod han hela tiden vi var där idag:D:D:D helt otroligt vad duktig han är:D:D:D jag kunde med gott samvete lämna honom ensam utan att vara orolig för kaous som det lätt blir då han är ute på äventyr, men idga var äventyret fridfullt:D:D:D
 
Lite bidler p åbästa hästen coh bästa chefen från helgen:D:D
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback