Tävling - Lejondal

Idag har det varit ganska tufft att jobba, massor att göra och få händer som jobbade. Mads red fem hästar innan lunch så jag hade fullt upp och där emellan så packade jag och badade jag tussie.:) för han och jag skulle till Lejondal idag på kvällskvisten för att göra en INT 1B, mads var förstås med han också, hästen måste ju ha en pilot på ryggen så Mads fick ta den biten.:):) eftersom det bara var en häst så tog vi liten lastbil men jag körde endå och jag körde hem utan att kracha, förstöra eller på något sätt ha sönder bil och häst, alla tre kom vi hem hela och inte lika rena som när vi åkte men hela var vi i alla fall.:D:D
 
Tussie var fin (tror jag) för jag var lite små slö och orkade inte gå till läktaren och titta på ritten så Mads fick rida själv och jag väntade utanför, dålig fanclub idag.:) men var lite bitter på kräket till häst så han försänade inte mitt stöd, så då råkade mads också ut för det, nästa gång ska jag titta, jag lovar:):):)
 
De fick ihop 62,8% och slutade på en nionde plats, så vi var nöjda, eller kanske inte för platsen i resultatlistan eller procenten men nöjda över att han skötte sig, jag är mäst nöjd över att jag överhuvudtaget överlevde kvällen, jag tappade inte kräket en enda gång och han skötte sig från marken ganska bra.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Matilda säger:

Heja Frida! Det är bra att du håller hårt i vita springaren :P

2013-09-05 | 22:54:21
Bloggadress: http://tildashav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback