Tävling - Djursholm

Idag avr det så dax igen, tävling.:D:D:D Denna gång på Djursholm, denna tävling pågår hela helgen men idag var det bara jimmy som fick följa med, det betyder liten lastbil och jag körde både ditt och hem utan störe problem.:) med andra ord jag överlevde:):):)
Jim var super snäll, stod som ett ljus hela resan medna Mads halv sov, bra kartläsare säger jag abra, men fram kom vi i god tid och inte en enda fel körning (hur nu det skulle gå till då jag sitter bakom ratten) :D:D vi besiktade Jim, som gick mycket bra, sprang för många pengar om man säger så, hur fin som helst
och sen gick vi och åt lunch, gott:D När vi kom tillbaka till bilen så stod jim som ett ljus fortfarande vilket var mycket posetivt, han har blivit en vuxen häst nu så då stor man snällt och finnt och väntar på sin tur.:):)
 
Jag förberädde jim medna Elsa kom förbi och babblade om livet och det var trevligt:):) var ett tag sen vi sågs nu.:):) Jim stod som ett ljus även då och så red Mads fram, på typ jordens minsta framridning, det enda man kunde göra avr tpy en stor volt, men jim var duktig och så var det dax, jag filmade ritten och då är det svårt att hänga med på huir det går, men det lilla jag han med så tyckte jag att jim var riktigt fin, det är ju bara hans anbdra INT2 start i livet så jag avr i alla fall nöjd med de 68,8% han fick av dommarna, det räckte till en 2:a plats i alla fall och jag fick mig en blå rosett att hänga upp i mitt rum.:D:D Imorgon blir det fler (får vi hoppas)
 
Nu är jag helt slut så ska sova, hörs imorgon och då ska ni få läsa om hur Weine var på för humör:D:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback