Sura citroner är gula citroner

Jag får väl börja med att skylla ifrån mig lite, är så trött på kvällarna så jag orkar inte blogga, fullt ös hela dagarna här på Segersta med kunder, fyra årstest, träningar och tävlingar, tja det där med tävlingar har varit ganska lugnt för min del nu, var ju bara en kvällstävling sist, vill ut på meeting igen det är så roligt:D:D:D Weine sköter sig och det gör de andra också, Mads rider varje dag och jag irrar mäst runt som en liten sur citron och morrar åt allt men jag är glad igentligtn för jag älskar det jag gör. Candyman är den enda som går mig på nerverna just nu så många citroner på honom, men på nått sätt gillar jag honom mer hemma än på tävling, på tävling blir han en annan häst, stor och har huvudet upp i det blå. Det har han förstås hemma också men inte på samma sätt, hemma är han mer jordnära på något vis, kan inte förklara det mer än så men han är en sötpotatis hemma min tussie.:)
 
vädret är varmt och skönt, om man inte viste så är det ju inte sommar längre utan höst så måste säga att hösten är mycket varm och skön men hade nog föredragit lite svalare väder nu men solen får gärna vara framme men den behöver int evara så varm längre.:)
 
Idag har jag börjat fundera på nya ideer och rolgia grejer jag skulle kunna teckna och göra tavlor av, men det får vi ta en annan gång.:)
Full far thar det varit idag, vi har städat stallet och gjort finnt imorgon blir det mer putts på allt för det ska blänka om allt då la boss komme rfrån tyskland för två dagars träning här hemma, då hoppas jag på finnt väder så de är ute och rider, blir så mycket bättre bilder då för jag är ledig en av dagarna så ni kan ju tänka er var jag kommer vara med kameran.:D:D:D
 
På kvällskvisten blev vi både hund och barnvakt Annie och jag:):) först kom titti, jennys hund och sen kom filip flygandes genom fönstret och landade i annis knä.:):):) det var så mysigt, han är så söt filip.:):):):)
Nu ska jag snart sova så jag orkar emd morgondagen, :D:D:D
 
Ska försöka skriva mer och lite mer intressanta saker här framöver.:):) håll till godo jag ska bättra mig.:):) Vad vill ni läsa om, kom med förslag.:):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback