Söndag

Idag så var det 4-årstest på Strömsholm, så Maria och Annie och Mads åkte ditt med fyra pollar, Jon och jag blev kvar på segersta och mitt uppdrag idag avr att klippa the king, han brukar vara extremt jobbig med klippmaskinen och så men idag fick jag klippa allt, äpplen som godis hjälpte mycke tbra då jag tog benen på honom, nu sk ajag abra vinna över öronen så kan ajg klippa hela honom ordentlgit nästa gång, det blev i alla fall bra tykce rjag, nu ser han ut som en GP häst igen.:):) Sen klippt ejag klart Chagini också, mindre roligt, men det skulle göras. Tänkte klippa MQ också men orkade inte riktigt med det, om hon skulle bråka och så, man blir ganska trött av att klippa, och hästhår kliar som satan också och jag ahd eredan andas in Weines finfina hår så jag ville int eklippa mer idag, så på EM så tog jag och jon tag i Autograf, han skulle ha nya bilde rtill hemsidan så vi badade honom och gjorde honom fin, och tog lite bidler, sen tog jag lite busbilde ri hagen efteråt också:D:D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback