lite ledig

Nu har jag varit ledig en och en halv dag och det var skönt, åkte hem till mammsen och pappsen men de tvar i sig ganska tråkigt men det var skönt att komma ifrån Segersta i ett dygn.:)  jag och pappa plockade ris i hällskog och gjorde finnt hos Maria och Igge.:) som ska göra ny brygga och bastu, och då hade pappsen huggit ner lite träd åt dem.
På kvällen så åkte vi till Gävle, till Tim och Malin och hälsade på lilla Elvira som är 17 dagar (idag 18)  hur söt som helst, men jag skulle hämta körkortsböcker hos Tim, för han har C-kort och det är ju det jag ska ta nu är tanken så då behöver man ju böcker och då passade det så bra att han hade sina kvar.:D:D:D
 
Idga var jag ledig till tolv och sen började njag, EM var okej, vi var klara runt fem och då satt jag kvar och kolalde på Mads lektioner och sne gick jag och jenny hem tillsammans och så åkte vi till Bålsta:):)
 
nu ska jag sova, imorgon är det tävling med Candyman på Lejondals ryttarförening, ska bli kul, han startar en INT 1B och jag hoppas förstås på att han gör bra ifrån sig och att han är snäll mot mig.:D:D
 
Har även hunnit med att måla lite under vistelsen hemma, på börjat en tavla med motiv, Weine:D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback