Ledig och kittel träning

Idag har jag varit ledig men jag och kameran har varit vid ridbanan/ridhuset och fotat Kittelträningarna som började idag och varar till i morgon.:D:D Mads red grabbarna bus och så D2.:):)lika roligt som alltid att titta på.:) Är dock ganska missnöjd med bilderna jag tog, fick inte riktigt till det idag men man har svakor då och då och jag hade en fotosvaka idag.:)
Imorgon blir det mer kittel som sagt men då jobbar jag så då blir det inga bilder, då blir det full rulle för mig och jag ser fram emot det.:):) Hoppas på bra väder och bra humör:D:D
 
Jimmy
 
Patrik och jimmy
Weine
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Weine var duktig idag:):)
 
D2:D:D
 
 
 
 
 
Medie hörnan, bestod ut av mig och Annie :D:D
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback