Clinic, fullt ös medvetslös och kvällstur på flamenco

Dagen började som vanligt emd stalltjänst, mocka, släppam skritt och ut  i hagarna och så sopa och lite till, sen fortsatte det med Clinic för Mads kurs, chuppa fick gå med på den så knoppar och p0älsglans så var han fixad och fin.:D:D sen så hade Mads kurs lektioner så för mig blev det ganska lugnt ett tag, fast då han jag med lite annat som skulle göras.:)
Efter lunch re Mads D2 och Toto och sen avr han klar för dagen med det som jag är inblandad i.:):) och vid halv sex så var de tmin tur att rida, en kvällstur på Flamenco.:D:D blev en mysig tur till reservatet.:):):):):)
När jag kom hem så blev jag lite bråkig och red till plommon trädet och nallade de små söta bären, och så hoppade jag med flamma, int ehögt men han hoppade på riktigt en gång i alla fall:D:D:D Fast det var mest trav över bommar men man kan ju önska att det var hopp på riktigt:D:D
Annie tog lite fina bilder på oss:D:D:D:D:D:D:D
 
Jag når nästan:D:D
 
Trav över bommar:D:D
 
:D:D:D:D
 
Nu...nu fick jag tag på en:):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback