sorg på segersta

Dagen har innehållit både blod, svett och tårar! Blodet för att jag klippte jimmy och kaninpil idag, alltså det var inte mycke tblod men en liten drope på mitt finger, inga mängder alltså, svett för att ja jag ahr ett svettigt jobb helt enkelt och tårar för att vi hittade våran söta kattunge ulf på gårdsplanen död, han hade blivit påkörd på eftermiddagen, :'( :'( han hade nog klättrat upp på ett bildäck och sedan blivit överkörd då bilen i frågan skulle köra iväg, så tråkigt då sånt händer, så nu är Cilla själv och hon funderar nog vad hennes kompis tog vägen. Vi begraved Ulf i björkbacken bakom skogshagen i alla fall så han fick en fin begravning.:):)
 
Vi har även hunnit med att haft kunde rp ånågra hästar idag och det värkade som om de blev förtjusta i några av hästarna så de vill komma tillbacka i morgon igen för att prova de igen, vilket är ett bra tecken enligt mig. :)
 
Jimmy blev äntligen en häst igen också då jag klippte honom och imorgon ska vi två med Mads (förstås) till Lövsta och visa upp oss lite.:):):) ska bli roligt.:):):) Kaninpil blev en ponny igen och nu är han redo för Lag SM för ponnyer till helgen.:):)
 
Söta lilla ulf med Weine, sorg i hjärtat då vi hittade honom.
 
RIP ULF. :'(
 
En bild på oss spöken från i Lördags.:):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback