Ledig dag igen

Ledig idag också, skönt förstås men lite långtråkigt. Har inte gjort mycket, var ut i naturen och tog lite bilder hänkt i stallet en stund och pratat med johanna från göteborg:) hon är så rolig och trevlig:):):) var till Västerås en sväng idag igen och fixade lite pryllar och så har jag fått veta att vi kom med till Finland och Helsingfors horse show:D:D:D ska bli spännande det värkar nämligen som om jag ska få åka ditt själv med Weine och Mads flyger ditt efter oss. ska bli riktigt spännande och roligt förstås.:D:D ska bli skönt att komma iväg igen, var ett tag sen nu och när vi komme rhem igen så har jag nya erfarenheter att skriva om.:D:D
 
Bloggen får semester tills jag kommer hem men tillsvidare så får ni lite bilder från dagen.:D:D:D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Hillevi säger:

Fina höstbilder!

2013-10-16 | 17:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback