halv dag

Idag jobbade jag abra till tolv, men det han hända mycket innan jag slutade, Mads började dagen vid halv åtta genom att rida Weine och sen jimmy, då han hopapt upp på jimmy så ringer en kund och vips så hade det bestämts att kunden skulle komma redan idag och int enog med det klockan tio, och då var klockan halv nio! lit epanik för det två hästar skulle fixas plus en extra som mads bara skulle rida så vi fick en film på den. så tre knoppningar och vit på ben skulle fixas, kallade in förstärkning (beståenda av Maria, Isabelle och Tove.) vi fick ihop säcken och allt blev bra, hästarna skötte sig och vi i stalelt var nöjda över jobbet.:):)
Sen promenerade jag med Jimmy och Weine inna jag gick hem för dagen, och jag var så glad över att kunna gå hem för just då jag skulle gå hem kom Mads in i stallet med sina stövlar, och de var inte svarta längre. Anledningen var att hela segersta dog, elle rja int edog som i död utan dog på ström. Hela anläggningen var utan ström från halv tio till halv ett idag och då fick kunderna se hästarna poå utebanan som var blöt efter nattens regn och så fick vi knoppa och fixa hästarna i ett mörkt stall,men vad extremt handikappad man blir av att int eha ström, för de ti sin tur betyder inget vatten och det betyder i sin tur inget bad för hästen efter visning, ja ni förstår säkert hur det är.
Tillbaka til lstövlarna som jag (hihi) slapp puttsa idag.:D:D:D glad tjej.:D:D:D:D
 
När jag kom hem så var ju då strömmen tillbaka och jag passade på att tvätta och fixa i lägenheten, flyttade o mlite tavlor och lite möbler, nu väntar jag på annise bedömmande av det hela.:):)
 
så glad över att jag inte behövde ta tag i detta projekt.:):)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback