Ledig måndag

Snart har två av tre dagar av ledighet gått åt och jag känner mig ganska utvilad. Dock så har jag träningsvärk efter Weines klippning i lördags men jag ska int eklaga på det nu. Ska ju endå inte jobba för än på onsdag så det kanske hinner gå över.:)
 
Dagen har varit fin, solen vågade sig fram en smula så då passad ejag på att ta en promenad, sen har jag ahft besök också av en kär vän nämligen cicci:D:D det var roligt vi pratade häst i några timamr sen skulle hon vidare för att kolla på en eventuellt ny medryttarhäst.:) hopaps det går bra för henne där.:) Själv ska jag nog ta kameran och gå en promenad igen för att det var så skönt.:):):) Man måste ju passa på att vara ute på dygnets ljusa timmar nu då mörkret kommer så fort.:):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback