jag ville ju bara göra björnen till häst igen

Dagen har varit bra men jobbig. Jobbigheten stod förstås Weine för. Weine hade klippnign på schemat idag coh självklart så är jag förste klippare på honom, vilket jag int ealls har något emot han är ju min gullegris, men idag avr han inte värd många kronor då huvudet skulel klippas.  han avr så dum, jag kan inte beskriva hur dum han avr för jag var så arg så arg att han nog var dummare än han behövde vara igentligen, men jag vet ju att han bara fejkar sin räddsla för maskinen så då blir jag ju bara ännu argare på honom, tillslut så gav jag upp , slängde in handuken och han fick vinne. Kanske inte det bästa om man ser det från den vinkeln att han antagligne inte komem rvara bättre nästa gång men om man ser det fårn vinkeln jag ser det ifrån så handlade det om överlevnad, så då var det bäst att sluta.
Han var dock väldigt fin då jag longerade honom med pessona.:D:D så det var ju roligt, jag ahr ärligt talat int egjort så mycket mer idag känns det som. Och nu är jag hemma i sevallbo i dagarna tre och ska bara mysa:):):) Men inna jag körde hem så blev det ett stop i Enköping för att kolla på HM och MAds då de debuterade i INT 1 och fick ihop 64% tjohoo, duktiga grabbar:):):):)
 
men nu ska jag njuta av tre dagar hästfrit och komma tillbaka på onsdag med ny energi:D:D
 
tjaoo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback