Imorgon börjar det...

Imorgon går lastbilen (den bruna) mot Stockholm och Globen. :D:D:D känns otroligt spännande att äntligen få komma ditt, jag trodde inte d et skulle bli på detta sätt, men efter 20 år genom TV-rutan så får jag då äntligen se denna cirkus på riktigt, både bakom och framför kulliserna.:D:D:D ska bli så roligt.:):) Weine är taggad inför sin första WC - Start ochg jag är nog igentligen ganska nervös.:):) bara han skötter sig och får ihop så pass mycket så vi åfr visa våran kür också på söndag är jag nöjd.:D:D Och ni kan förstås se tävlingarna på SVT 1 och på SVT play:D:D så spanna efter den söta lilla pollen med ett stort W i början av namnet.:D:D:D
 
Allt är i alla fall packat och jag har koll.:D:D nu ska jag bara se till så att jag själv får mina saker med mig.:):) kan bli lite problimatiskt.:):):) men det ska nog gå tror jag.:D:D
 
ÅH ni kan nog inte tänka er hur roligt detta ska bli:D:D:D jag ska skriva om allt då jag kommer hem, så det blir lite uppehåll med bloggen över helgen men ha koll efter helgen då är jag tillbaka.:D:D:D:D:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback