Tjenixen

Tjenixen
 
japp nu tänkte jag berätta om min dag, jag har sofftat i solen, hänkt i fönstret med patrik och tja inte så mycket mer, ridtur med Mads blev först på eftermiddagen så HELA dagen har jag tagit det piano.:D:D Frida tog gräspromenader med mig och det tycker jag om, gräs är så gott.:):) jag försökte även ta mig ett extra mål mat också då Frida skulle ta på mig tofflorna för natten men då blev hon sur på mig, fast jag tyckler nog hon har varit lite sur hela dagen så igentligen var hon nog inte sur på mig.:) man får hoppas att det var så, jag menar hon har ju varit ledig två dagar så hon borde ju vara glad över att äntligen få ta handom mig igen. igår stod hon och kollade på då Mads longerade mig och jag blev så till mig att jag mäst for runt runt, hehe, det var roligt men Mads tyckte inte det så fick skärpa till mig lite och uppföra mig, men jag var ju så pigg, det lixom bara sprallade till i kroppen av energi.:D:D
 
Nu ska jag lämna tillbaka bloggne till Frida men vi hörs snart igen och då ska jag berätta mer om min vardag.:D:D:D
 
Hej då:D:D
 
jamen man får vara trött om det är lördag:):)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback