Ledig dag igen

Jag har nog endå världens bästa jobb, jag får göra det jag älskar och jag har bra människor runt mig, en av dem är Maria som är min kollega, hon är alltid possetiv och glad och vi två tänker så lika. Idag när jag är ledig så är det hon som tar alla Mads hästar som han ska rida och när vi båda jobbar hjälps vi åt med det. Det som är tråkigt är ju då att vi aldrig kan vara lediga sammtidnigt för då skulle det bli kaous med Mads hästar då både jenny och annie rider själva. Men även fast jag är ledig så hänger jag en del i stallet för jag trivs så bra där och så är det lärorikt att för en gång skull kunna sitta ner och bara titta på när Mads, jenny och annie rider, man lär sig mycket bara genom att titta tycker jag.:):)
En annan som gör mitt jobb  så roligt är ju försås Mads själv, han är alltid glad men han kan också säga till om det behövs och jag som har lätt till skratt får mig många skratt under en dag om han är i närheten.:) 
 
Maria är här reod med Jimmy som Mads ska rida, tog bilden då hon precis vände sig om(hon brukar inte vilja vara med på bild) men jag förstår inte varför för hon fasnade då väldigt bra på denna.:D:D:D
 
 
 
En GP häst som weine behöver lite extra kärlek för att han ska må som allra bäst och här får han sig en klistund av Maria i ridhuset och han tyckte det var helt fantastiskt skönt.:D:D:D:D:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback