jippi

Idag har jag tagit det lungt precis som Frida skrev i sitt inlägg, och så har jag tagit det otrioligt lungt också, solat mig lite, ätit äpplen och massor av socker och så myst med Frida, hon vet precis vad jag tycker om att bli kliad och så gör hon allt så bra, och i helgen ska ajg åka på tävling utan henne, då jag ska leva loppan med Maria istället, hehe, nä då jag har lovat Frida att vara jättesnäll men man kan ju få vara lite bråkig eller hur?!:P:P
 
Hehe, en kamera kolla in mig:D:D:D
 
:D:D:D vad gör duuu?!
 
här kan amn också va.:D:D:D
 
Och här:D:D
 
Okej, en fin bild kan du väl få då:D:D
 
På kvällen fick jag blommor av Frida, det var nog för att jag avr så duktig då hon klippte mig:D:D:D eller så ville hon bara vara snäll:D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback