Hjsan hejsan

hehe, lyckades på något vis sno daton fårn Frida idag igen och hon märker inget, hehe:D:D tråkigt för henne, dessto roligare för mig, för det är ju faktiskt så att mitt jobb är ju att göra hennes liv svårare.:):) hehe så är det bara:):)
Fast idag har jag faktiskt varit snäll mot henne, jag har till och med vågat gå förbi studdsmattan som barnen hoppar upp och ner på utan att bli rädd, sen att det just för stunden inte var några hoppande barn där, det kan vi diskutera senare.:):)
 
Mads red mig i alla fall på Eftermiddagen idag igen, tror det är hans nya grej att rida mig då, vet inte varför, inte tog han mig först heller, dålig stil tyckr jag. ALLTID var det jag som fick gå först men inte nu längre, nu ska den stora vita gå före och så HM, lixom hallå!!! HM vad ser de i honom, jag är ju bästa inte dom JAG!!!! :):)
  Jaja i vilket fall som helst så tog Mads ut mig på en uteritt först inna vi tog tag i allt på allvar (om det nu kan bli allvar då jag och Mads tränar) sen så var vi på utebanan, och då fick jag springa jättefort på långsidorna, de andra som tränade fick minnsan akta på sig och så mitt i allt det roliga så ramlar Annie av sin häst, så då fick jag inte springa mer, så typiskt då man har så roligt. När Mads var nöjd med mig så frågade Theo om han fick rida på mig, jag tänkte jajajajajaja, vad roligt säg ja, säg ja. Jag är snäll, jag lovar:D:D:D och Mads känner ju mig och vet att jag är jättesnäll, ALLTID:D:D så han sa JA och så vips så satt Theo på min rygg och det var jätte roligt:D:D och jag fick trava och sen piaffa också och Theo var så duktig:D:D
  Efter den Cirkusen så fick Frida tillbaka mig och då mös vi i stallet, jag åt mat och hon gjorde mig fin.:):)
 
MITT LIV ÄR PERFEKT!!!:D:D:D:D:D:D
 
Hej då
 
Ses snart igen, hehe tror inte Frida ska få tillbaka daton på ett tag, detta var ju roligt:):):)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback