gårdagen

Sorry för att jag inte uppdaterade igår men var så otroligt trött då jag kom hem från stallet vid elva. Gårdagen var i alla fall helt okej, Mads red några hästar på förmiddagen och sen så hade vi tävlingar här på segersta igår, det var klasser för unghästar som vill till Falsterbo i sommar, Mads tävlade själv tre stycken så Maria och jag körde Dream team och tog oss igenom eftermiddagen helt utan problem. Mads lyckades med att kvala två hästar Dobbin och Chuppa chuppa så då blir det två till Flasterbo med andra ord så det är kul tycker jag. :D:D Mc Queen var för spännd för at ens få ihop ett kval så tror inte det blir något Falsterbo för henne tråkigt för hon är annars mycket fin tycker jag.:D:D
På kvällen hade vi liten after work med våra bästa praktikanter som hade sin sista dag här på segersta innan de tar studenten och det var trevligt även om jag inte var på fest humör så var det kul endå.:D:D
 
Min dag idag har varit rolig, har bara jobbat halv dag idag och då hinner man inte med så mycket men det är skönt det också ibland.:D:D har i alla fall hjälpt Maria att få med sig allt till Norrköping då Mads, Maria och Weine och alla barnen och Maria W har åkt ditt för tävling över helgen, känns konstigt att inte åka med då Weine åker men så fick det bli den här gången, han kommer i alla fall uppdatera med ett inlägg när han kommer hem från sitt äventyr.:D:D 
 
:D:D:D min vardag:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback