bitterhetens dag som slutade med ett gott skratt

Idag ahr jag varit bitter, mer och emr ju längre dagen blev, allt var jobbigt men bett ihop så gott det gick och höll humöret uppe så gott det gick så dagen slutade bra en då, allla knutar och knopar knötts upp och man kunde gå hem med gott samvete.:D:D
När vi kom hem blev vi bombaderade av leksakskanoner och allt möjligt, det var William, hugo och theo som var på krigsstigen, de tog våra skor och fjärren till TV och så Annis mobil. Vi försvarade oss med att kasta vattenmilon tillbaka på dem och sen gjorde jag något oväntat och hopapde ut genom fönstret och jagade dem lite också, de blev nog lite förvånade tror jag.:) hehe Doffe kan om hon vill.:D:D:D:D
 
ett gott skratt vi i alla fall allihopa tror jag.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback