Söndag

Jaaaaaaaa!!!!!!!!! PARTY hela natten lång blev det i alla fall och jag lyckades ta mig hem också, helt otroligt om ni frågar mig, för jag var inte nykter. Jag ramlade dock en gång och slog lepp och näsa men tog mig upp på fötter igen med näsblod och glatt humör, när jag går så har jag tydligen en vild diskution med mig själv också på ENGELSKA! har jag fått veta från Jenny som var nykter. Kanske pratade jag med Antonia, jag minns faktiskt inte.:):)
 
Kvällen natten var i alla fall fantastiskt kul och jag har int ehaft så roligt på länge, vi danskade, vi drack, vi danskade lite till och så öppnade vi en av vinnflaskorna som jimmy vann i Frankrike, och av någon anledning så hamnade den hemma hos mig i mitt rum.
Men kvällen började med Grillning och god mat sen hade vi fyra regler som gällde under kvällen:
 
1. glasset får aldrig bli tomt.
2. inget vatten får drikas på hela kvällen.
3. Minns jag inte
4. var mycket oklar för då hade det redan blivit några glass.:):)
 
allt gick ut på att man skulel drika mycket i alla fall och det gjorde jag kan jag säga.
 
Sen ahr vi ju dagen idag också, hehe, jag jobbade, morgonen gick helt okej, var fortfarande full så klagade inte, mockade röda utestallet och tog ut dem hästarna som bor där, och sune sprang ut själv, mindre bra men jon fick fast honom så allt slutade väl, sen minns jag inte riktigt hur dobbin kom ut i sin hage men det måste ha gått bra för han stod i den hela dagen. Sen ahd ejag dressyr uppvisning med Weine i ridhuset för hand, han tyckte de tvar roligt så när ajg gjorde ökant skritt på diagonalen så travade han brevid, sne så fick jag 83 % av Mantas som tittade på och en plastblomme krans att ha på huvudet, men den tog Weine och började tugga på.
Mot luncehn började bakisfasen för mig och då blev jag jättetrött och ont i huvudet, sen kom Mads och skulle rida Kexet så fick fixa honom, sen åt vi hämtpittza och det var gott, efter det så gick jag in i fas tre, mega trött:))
Nu har jag äntligen fått tagit en dusch och sitter nu skönt tillbaka lutad i soffan och halv sover när jag skriver allt detta.:):)
 
 
segersta personalstyrka går fullt ut när det är fest.:):)
 
 
 
Grillmästaren Mads, gjorde fantastiskt gott kött, grillprämiär för i år avklarad.:D:D:D
 
In på små timamrna var vi så här glada då vi hittade en tre liters rosevinflaska som vi glatt öppnade och hälde i oss:):)
 
Dagen efter var vi inte riktigt lika taggad...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback