soldag

idag har det varit en mycket fin dag, solen har värkligen strålat på himmlen och hästarna har varit snälla. Jag har longerat fyra hästar idag och eftersom det var sol så fick det bli longering på utebanan, miljöombyte är bra tycker jag.:) Först ut var Weine och han var super duktig, så fin så finl.:D sen D2 som var fin men som sedan blev rädd och blev en arabhingst en stund och sen så blev han fin igen och så MQ som mäst var ovan mark, men som senare mot slutet blev avslapnad och fin.:):):) sist ut var Kexet och han var ganska seg men gjorde som jag ville så han var också duktig.:):)
 
i övrigt idag så har jag mockat, fixat hönät, släppt i skritten på EM då den tinnat upp, för den hade fryst under natten så morgon skritten blev inte av, och så lite annat knep och knop:D:D
 
Till lunch blev det våfflor och det smakade så bra:D:D:DImorgon är jag ledig och då ska jag ta det lungt tror jag.:):)
 
D2
 
HM njuter av solen.:D:D:D
 
 
Två knas bilder, mobilkameran var lite långsam, men tyckte de blev ganska coolt endå.:D:D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback