satan i gatan vad jag inte gillar snö OCH is

satan i gatan vad jag inte gillar snö OCH is!!!!!!!
 
Idag ahr det snöat som enda in i... ja ni fattar inte på det bästa humöret här. men men man måste ha såna dagar också. Den började bra i alla fall men sen gick det utför mer och mer. och inte blev de tbättre av att jag far omkull och slår i huvudet och undrar om jag fortfarande lever, plus att svanskotan också fick sig en smäl i fallet.
 
Har  fått suttit på Candy manen också idag inte roligt alls, kännde mig så där lagom nybörjare, fick inte ha sporrar då han ska vila från dem ett tag och så var jag korkad nog att inte ens ha ett spö med mig så det gick väldigt sakta framåt, medan fluggbenen flaxade på sidorna, så tänkte nog Candy i allla fall, en fluga siter på min rygg jag står still, ugefär så var det.
 
Sen har jag longerat Dobben också ,med bommamr och han avr helt knasig, han kommer aldrig någonsin bli en hopphäst det är garanterat, men någon gång fick han till det bra så det avr ju skönt.
Sen fick Candy gå i skritten idag igen och idga försökt ehan värkligen döda mellanväggen och trotts att jag satte på elen så brydde han sig inte, den är för viso inge stark men endå, en stöt gör ont så varför ge sig själv flera!?
 
Dagen i övrigt har beståt av mockning, fixat hästar åt Mads och lite annat mått och gott.:):) Imorgon är jag ledig på FM så ska försöka sova lite extra, även fast jag int ekänner mig så slitten men men skönt endå, sne får jag hopaps på en bra EM och efter det så vill jag nog självklart ha bra väder också.:):):) då brukar humöret endå vara mer på topp.:D:D:D
 
I övrigt är det väldigt skönt att vara tillbaka i vardagen igen, men länktar till nästa tävling endå, för då är det så skönt att komma iväg ett tag.:):)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback