Ledig söndag

Idag är jag ledig, skönt:):) men sov inte speciellt länge för det, klockan åtta var jag uppe och då åt jag frukost med Lisa och sen tog vi oss en promenad runt på slingan, var tillbaka vid tio och då tog jag mig en tur til lstallet för att se hur det var där och då skulle Maria precis rida HM så då följde jag med med kameran i högsta beredskap och vist blev det lite som fasnade på minneskortet.:D:D
Har även fotat grabbarna då de tog hästarn till och från skritten.:) hehe utan att de märkte det:):):)
 
Man kan ju undra vad de där två diskuterar på väg till skritten.:)
 
Candyman och Jon.
 
Mantas och ZZ
 
På väg mot skritten.:)
 
Följande bilder är på Hit Master och Maria
 
 
 
 
 
 
 
'
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback