Tävlingsfotograf

Idag var jag ju då ledig och det var tävlingar här hemma och eftersom att jag fick ett SMS av Mads halv sju så var jag ju vaken endå jag jag gick upp och fixade lite hemma och sen tog jag min vän kameran och gick ut till banan och fotade våra hemma ryttare lite.:):):) Men tyvärr började det regna så mycket så jag gick hem igen, men jag kollade på tävlingarna endå och tog lite bilder endå.:D för jag tog min dator och loggade in på Equipe Online och så satte jag mig i fönstret utanför Marias lägenhet på vindsvåningen i herrgården och fotade därifrån ,jag är inte alls nördig:):) fick lite roliga bilder med fågelperspektiv:):):) lite annorlunda så där då:):)
 
Jeanna och Caramelle
 
Annie och D2, de var så duktiga deras första tävling och då kom fyra, är så stolt över henne och D2, de var så duktiga:D:D
:D:D
 
 
 
Mads på Kiri
 
Adrianne på Newman, hon vann klassen så söt polle så.:)
 
 
Jenny och tipos:D
 
 
Lorenzo och Mads, så duktig han kom två med honom idag, tror helen var mycket nöjd med sin häst:D
 
 
 
 
HM och Mads, de var också duktiga och hanade på en fjärde plats:D:D
 
 
 
 
 
 
 
Bästa groomen, Efter mig:P:):) och finna HM:D:D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback