Så här tyckte Weine om Rottredam

Tjenare tjenare
 
då har jag kommit hem igen, har ju haft en vecka på tur i Europa jag. det var Frida, jag och jimmy åkte på äventyr denna gång. 
  Vår resa började ju då i söndags, då kursen var slut här på segersta, Frida hade packat hela dagen och allt var klart bara jag och Jimmy skulle fixas, jag fick mina Silverboots och stövlar på mig, känner värkligen att jag passar i det, det klär mig lixom.:D:D
 Vi klev på lastbilen vid fem tiden och jag var så taggad, vi hade också med oss en brud på bilen den här gången och hon var röd också, Alltså fux för er som inte förstår mig. ojojoj, blev lite förtjust, men jimmy stod i vägen så kunde inte stiffta närmare bekantskaper med henne, :( så typiskt jag som ville så gärna.
någon gång mitt i natten kom vi fram till Helsingborg där vi skulle vila lite innan vi fortsatte mot tyskland och PK (Patrik kittel) skulle ju förstås hinna träna för honom i dagen en och det var super skoj, jag kännde mig riktigt duktig, men det var jobbigt för det var så varmt runt 30 grader så blev välidgt blöt, skönt att Frida badade mig efteråt:):)
På onsdagen fortsatte vi vår resa mot Holland och Rottredam för Nations Cup för mig och lite annat för Jimmy. Vetrinärne tog jag mig förbi och då får jag ju också tävla, vilket jag såg fram emot, redan på torsdagen drog det igång med GP och lagtävling i Nations Cup, det var jag, Anton och Lennox som var med i Laget, och jag gjorde så gott jag kunde men jag var ganska nervös och jag tror att Mads också var det, Arenan var stor och det var sjukt mycket folk, men jag tog mig igenom allt tillsammans med Mads och han var nöjd efteråt, vi fick inte super procent men Anton fixade så fick kom trea med laget endå så jag fick vara med på prisutdelning i alla fall så det var kul.:):)
 
På Fredagen var det GP Speciallen och där gick det också sådär, lite missar och inte super procent, men jag kände mig lite trött, så jag slarvade lite, får helt enkelt skärpa mig, men fick mycket mys med Frida efteråt endå.:):)
Lördagen var lugn för mig gick på promenad med Frida och hade det mysigt på kvällen så åkte silverbootsen och stövlarna på igne och resan hem började, åkte hela natten och kom till skåne på söndag morgon där vi vilade på ett ställe utanför Malmö och på eftermiddagen åkte vi vidare mot Segersta som vi anlände till runt midnatt, Mads och Frida gick med oss och sen tog Frida handom oss.
 
Jag tycker i alla fall att det var skönt att komma hem igen men oj vad roligt det var att vara på en fem stjärning tävling, hoppas det blir fler.:D:D:D
 
Tävlingen i övrigt var rolig, många hästar och människor att titta på och jag har faktiskt skött mig, jag har varit snäll och rar i en hel vecka.:D:D Så Frida är nog ganska nöjd med mig.:D:D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback