Rottredam

Jag nu har jag kommit hem igen, skönt ganska trött efter denna vecka som var ganska tuff för mig, inte för att jag har haft mycket att göra, har ju bara haft mina två hjärtegryn med mig på äventyret till Holalns denna gång, och de har skött sig enormt bra, är förvånad, inte en endå gång har det bråkat med mig, helt otroligt.:):):) Men jag har variot sjuk, förkyld i dagarna och då är de tint eså roligt att vara på resand efot så att säga. har haft ont i halsen och snor i näsan, inte alls kul. Men fick mirakelpiller av Patrik då vi var där så då blev jag friks på en och en halv dag, men hade nog lite feber också för jag har aldrig sovit så mycket som jag gjord ep åvägen ner till Patrik, Mads var förvånad över att jag sov så mycket.
  tränade för patrik en gång med Weine och två med jimmy och de var jätte finna båda två, så duktiga och så blev jag bjuden på middag hos Marie då vi kom till Patrik, hon är så snäll, och gott var det förstås också, Sara var där också för att vila upp Tinnes hästar och hon är så rolig, det är så rolgit för de där två har så mycket att berätta och de har varit med om så mycket roligt.:D:D:D
 
Tävlingen kom vi till på Onsdagen vi lunch, och då skulle allt ut och ställas i ordning coh sen avr det vet. check och lite fix och efter det så fixade jag med mitt egna boende i lastbilen och sen sov jag.:D
Weine tävlade med Laget på Torsdagen och då kom vi tre så det var försås roligt, Jimmy har skött sig utomordentligt som vanligt:D:D han kom trea första starten som var en PSG och två i INT 1 och trea igen i INT 1 Küren så vi var super nöjda med honom, jag v ar även nöjd med Weine, han kämpar på och så har han ju faktiskt varit snäll denna tävling, inga dumheter har han gjort så det är jag glad över.
 
Var förstås kul att vara tillbaka i Holland, och på hemvägen så körde vi för bil Hengelo och skyltarna mot Almelo, så kände mig som hemma då.:D:D
 
 

När lastbilen rullar så får man ställa upp som barnpoassare också och mitt mål med det är att inte få honom att gråta, så när han skratta rär jag nöjd, tur att han är lätt road Fille:D:D
 
 
Jag är med ända fram till Insläppet sen får Mads och hästen klara sig på egen hand och i detta fall blev det en tredje plats:D:D:D:D
Jimmy tyckte arena avr läskig til len början emn så fort han kom in och in bakom det vita dressyr staketet så vände det till en toppen runda och en tredjeplats, nu väntar de störe klasserna för denna stjärna som just tänts på himmlen, och den komemr lyssa ett bra tag till tror jag.D:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback