roliga tider väntar

Idag får inte Weine vara med på bloggen för han har inte gjort så mycket för världen idag, gått på promenader och blivit borstad sammt haft en härlig mysstund med Thilda:):):)
Själv har jag sprungit hit och dit och fram och tillbaka som en liten duraselkanin.:):) och så har jag fått reda på att vi ska åka på tävling nästa vecka, till Rottredam (holland) ska bli kul, det blir Weine och eventuellt jimmy som åker, åh det ska bli så roligt:D:D skulle ju ha avrit ledig halva lördag och hela söndag ,men eftersom vi åker på söndag redan så får jag ta min ledighet i morgon istället och då ska jag hänga vid banan och fota tävlingarn asom vi ska ha på segersta i morgon. Ger redan nu en lyckospark till Annie som ska tävla på D2 och så till Maria som komme rha häcken full med saker att göra och så jenny som också ska tävla, hoppas ni tar er igenom dagen utan mig. Men jag måste också säga att jag ska njuta av min lediga dag och bara kolla på tävlingarna.:):)
 
 
Japp, den där figuren i mitten är min jobbarkompis, ni kan ju tänka er hur resten av oss är:):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback