många bollar i luften

Idag har det varit fullt upp, hovslagaren har haft heldag hos oss, så det har man fått passa upp på och sen har hästarna ridits, longerats och solen har strålat på himmlen så man har varit helt slut i huvudet för all sol, men man ska ju inte klaga på vädret så jag får väl säga, hoppas det håller i sig, vi gilalr sol på Segersta:):) 
har igentligen int ehänt något speciellt idag heller, har känns som om jag har många bollar i luften under dagen, som jag skrev så var hovslagaren här, och så började en kurs för Mads så de skulle ha boxar och boende, sen så har det varit lite pyssel men andra saker också. har värkligen varit överallt idag, men det har kännts bra, gillar när det är full fart.:):):) och just för stunde är det fullt upp för mig då Maria är på semester en vecka då får jag hennes ansvarsområden också i stallet och jag förstår int ehur hon orkar med alla papper hit och dit, men som jag nämde det är roligt att jobba här, för det händer alltid något.:D:D:D
Nu blir det stallet en sista gång inna kvällen coh sen ska jag sova, gött:):)
 
Hörs imorgon, får se till så det händer lite mer då.:D:D:D
 
Bild tagen av Rebeca Persson
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback