måndag

Idag har jag haft en gladdag:D:D:D har inte blivit arg en enda gång,:D:D jippi glad tjej tillbaka på jobbet efter tre dagars ledighet, som också den var skön att ha.:D:D Dagen har i alla fall varit bra, jag har flänkt fram och tillbaka och hit och dit med hästar, Mads red 8 stycken idag men jäklar vad effektiva vi var endå, jag gjorde femte hästen vid tio och då har man haft högt tempo från start kan jag säga:D:D I övrigt har det inte hänt mycket, jag klippte nästan klart jimmy på Eftermiddagen, nu har han moonboots på frambenen och så lite kvar på bakbenen och så de där förbaskade öronen, han ville inte alls, får se om det går bättre i morgon troligtvis inte, men får göra det bästa av det hela helt enkelt.:D
På kvällen kom Thea vår hästmassor och hade kurs med oss, och jag var väl inte super taggad men det var intressant endå bara man kom igång och slog på hjärnana så gick det ju att ta sig igenom.:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback