Det där med att dela är inte min grej

rnoggkngeijpgrngdsinpogjpoeigno....fvdskpihfehfa!!1jpojfklndfghovnfdkjvdsd¨äköbjoånkbkhcydt78up9joåfda809u+rkp¨å
biopkåojmrgfihponjrrojfgrnklfdläåglkögfjoå(/(%(¤#%#TJJJII)))=?==?#"#!"!#¤#¤httshogthgihjog
tithuytu09t86860965096uiguigkjdfuipdgkhiprfggnlighohotjp......
 
.....ja men det är faktiskt lite knepigt att skriva med hovarna så jag får helt enkelt nöja mig med att säga till Frida vad jag vill att hon ska skriva, det blir nog enklast så.:)
 
Idag har jag i alla fall tagit det piano, lite magnettäcke och lite promenader och så mys med Thilde vår sommarjobbare som började i går och ska vara här i en månad tror jag det var, hon var i alla fall jätte snäll och myste med mig när jag stod på gången med täcket för Frida svek mig och gick till den där jimmy istället, dålig still tycker jag VÄLDIGT dålig stil. Men jag får väl helt enkelt ha Frida tillsammans med Jimmy och Candyman. Dom två tror värkligen att de är något, alltså jimmy blev typ sur i helgen då han bara kom femma eller fyra eller vad det nu blev, han stod hela natten och gnällde över det så jag inte kunde sova och Candyman gnällde över att han var kissnödig hela tiden, jag blir så trött på dem. Det är inte roligt att åka på resa med dem då de bara gnäller och klagar över allt.
  Ta jimmy till exempel han gnällde så över boxarna i Vidabune då vi var där tidigare i år, antingen avr de för trånga, för varma eller för kalla och sen går han endå och vinner allt han är med i. Candyman gnäller över att Frida alltid är sur på honom ,men hallå konstigt!? du rör ju inte på dig när hon ska gå med dig, nu har han också fått smeknamnet Tossi från ponnyn i Ponnyakuten för han bara plöjer över folk och då främst Frida, har för en gång skull full förståellse över att Frida är sur på honom.
 
jaja, det var nog dagens ord från mig men en ska till,  mitt liv skulle vara så mycket bättre om jag fick ha Frida för mig själv, då skulle hon få ett tufft jobb, för det är hårt att passa upp på mig tjugofyra sju lixom. och helst vill jag ju ha frukost på sängen och rykt och massage varje dag.:D:D:D:D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback