Tjenixen

Idag har jag haft en bra dag på jobbet, fullt upp, Mads började rida runt halv åtta och han hade en hel hög att rida idag så där av fullt upp hela tiden, men annars har det varit lugnt och skönt, så najs då de tär såna dagar under veckorna också.:):) då vi började bli klara så började jag packa inför helgens tävling i Mariefred som jag och Mads och Maria ska på, med D2, jimmy och candyman. Ska bli roligt, men känns konstigt att det batra blir över ett dygn, för de tär lika mycket som ska med endå, oavsett hur länge man är borta, så knasigt:):) Men efter denna tävling har jag semester tre veckor så då ska jag bara träffa lite hästar, och inte varje dag.:) ska bli skönt:):)
 
Idag har jag även fått äran!? att longera Candyman, inte någon höjdare precis och inte nog med det så skulle han ha cavalietti också, ni kan ju tänka er kaouset som uppstod, han försökte sparka mig tre gånger, med början på knäna och sen magen och efter det huvudet, men jag klarade mig bra denna gång men roligt var det inte.
 
Så vi får väll avsluta detta genom att säga att jag tar lite semester till lördag kväll då är jag tillbaka hemma igen sen kanske det int ekomme rbloggas för än på söndag eller måndga för jag  kommmer ha full upp tills på måndag så ses gör vi när jag får tid igen.:):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback