Mer kreativ

Japp har så frustrerande tråkigt nu, tre dagar kvar på semesten för denna sommar och jag har hunnit med massor, träffat båda systrarna ätit god mat, sett fantastiska platser, badat hela två gånger :o :):) har blivit en riktig badkruka, jag som älskade att bada när jag var yngre, börjar väl bli en käring jag också.:P eller också så var det helt enkelt för kallt för att bada.:):) jag har gjort av med mycket pengar så glad blev jag då den 25 närmade sig så lönen kom.:):):):)
 
Har också målat en del, som ni kanske har sett både på Facebook och här på bloggen och nu har jag gjort en till med utgångspunkt Candyman, vet inte riktigt varför men den hästen och jag kommer ju inte alltid överens om man säger så:) men han är en himmla bra häst att hämta insperation av om man ska göra en tavla:):)
 
Denna ska få sitta i mitt rum på Segersta:):) det är Candyman rakt igenom.:) kanske inte syns så mycket men huvudet är hans och travserien också.:) gillar denna mycket så den ska absolut upp på väggen:):)
Det blev en tavla med kol den här gången också fast denna gång använde jag mer svart akryllfärg först och tog bara kol mot slutet för att få till det lite mer "sotiga" linjerna.:) och jag har bara haft kol på själva huvudet, på travsekvensen är det endast svart akryllfärg och på dem har jag mest lagt färg på hovarna för att det skulle bli lite effekt i det hela, tycker att det blev riktigt bra men självklart kan jag utväcklas mer så nästa tavla kommer bli ännu bättre:):) då blir det galoppserie:):):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback