Lite konst och fotografering

Lite konst och fotografering har det blivit nu och på fotofrånten ahr det varit katter och hundar (ganska självklart) då det komme rtill mig:D:D men det är ju det som är så roligt att fota, de är alltid glada och de bryr sig inte om man fotar eller inte fotar, människor är så tråkiga för de bara gnäller hela tiden och vil linte vara med för de ser inte bra ut OSV. men djur stälelr med lätthet upp och blir fotade så därför har jag blivit lite av en djurfotograf om man kan ta åt sig den titeln.:):)
 
Jag ahr även målat lite nu när jag är hemma bland mina färger och pennslar och denna gång blev det (tror det eller ej) ett motiv som är hästrelaterat, det är lite samma sak där jag är inte så duktig på att måla annat så då blir det hästrelaterat bara för att jag är duktig på det, men jag får väl ta tag i det och våga prova något nytt helt enkelt.:)
 
Och igår fick jag Beskedet från Transportstyrelsen också om att jag blivit godkännd av dem så nu får jag ut och övningsköra stor bil:D:D:D:D:D ska bli jätteroligt:):):)
 
Gustav:D:D:D:D
 
Idag träffade jag även på denna luriga rackare:):)
 
Den obligatoriska tindrapromenaden.:):)
 
konstvärk by Frida Näslund 2013
Detta är den andra tavlan för i år som jag är riktigt nöjd över.:):)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback