tvättat stall

Min förmiddag gick åt till att högtryckstvätta stallet, inte det roligaste precis, speciellt inte då det inte är något tryck i HÖGtryckstvätten!! var lite små sur måste jag erkänna, men med lite god kycklingwock i magen blev jag pigg coh glad igen och eftermiddagen var endå helt okej. :):):) Fick sitta på finna HM en sväng idag också för jag red fram honom åt mads, men han inte sitta på honom så länge, typ fem tio minuter då mads kom och ville ha honom.
 
Ska snart ut i stallet igen för att kvällsfodra.:):) det är så mycigt att fodra kväll, men nu var det ett tag sen jag gjorde det, tycker också om att fodra på morgonen, det är så lungt och mysigt i stallet de tiderna.:):)
 
Jag hoppas morgon dagen blir lika bra som denna eftermiddag varit, och att hästarna sköter sig.:):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback