tröttsam dag

Idag har det varit lite tungt att jobba, 14 timmars dagen igår känndes i kroppen kan jag säga, och så blev det ju som sagt var lite sent igår också då Maria och Melissa gjorde middag och allt.:) SÅ JAAAA, jag ahr varit ganska lätt irriterad idag och trött p ådet mästa, men men jag jobbade på endå utan att klaga och gjorde det som skulle göras, imorgon är jag ledig så då ska ajg ta mig en sväng hem till mamma och pappa och säga hej i alla fall.:):)känner att jag behöver det.:):)
 
Vi var klara med allt vid halv fem ungefär så igentligen tänkte jag åka hemåt redan i kväll, men MAds skulle rida MQ och D2 så klockab var efter sex nästan sju innan vi kom fårn stallet så min plan ändrades, och så åkte vi med Mads och Maria till Lucky house som är en kina resturang i Bålsta, där vi åt middag med dem, det gjorde mig på lite bättre humör i alla fall.:):):) gott var det också.:):)
 
sen så var det ju kittel i dag också, men snille som man är så glömme rman kameran hemma fast jag sa till mig själv i morse att  jag skulle ta med den, jaja så kan det gå, fick lite bilder med mobilen men dem är de så dålig kvalite på så det är lite tråkigt, men en bild blev hel tok så den får ni se.:):)
 
 
Weine redo för kittel träning, han avr pigg och glad som alltid:):):)
 
Har även tagit lite andra bilder under några dagars tid nu som jag totalt glömt bort att jag tagit med mobilen så lika bra att ta med dem här också.:):)
 
Fin morgon:D:D:D:D:D
Morgon pigg Weine på utomhus promenad för första gången på ett tag, han avr piggelin och tyckte de tvar kaononkul att gå runt herrgården, började trava och ha sig.:):) så söt, han växer för mig varje dag, gillar honom me roch mer.:):)
Lorren redo för ett pass med Jenny, Lorrens matte är på semester så då får vi ta handom honom, jag var jennys groom denna dag så ärana tt få fixa till Lorren blev min.:):) Han tyckte hugo och theo var jätte läskiga när de kom och gick från herrgåren där av fokusen åt det hållet.:):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback