söndag

idag avr det lungt i stallet, så fantastiskt skönt. Annie var bakis tror jag och det försåtr jag om man kom hem halv fyra som hon gjorde.:) jag avr med och drakc vinn til ltio sen gick jag och sov, tröt och tråkig som jag är, fast glad att jag gjorde det sammtidigt, eftersom jag skulle jobba i dag.:)
 
Hästarna har vilat idag så vi har kunant gjort annat som att fixa med tvätten och klippa häst.:):) HM blev super fin, bra jobabt annie.:D:D mot eftermiddagen kom det en ny häst, en hingst som ska stanna en månad till att börja med, den var fin tycker jag.:)
 
Nu är jag hemma i sevallbo en sväng och tvättar och tillbaka på Segersta på tisdag vid lunch:):)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback