Onsdag

 
Idag har det varit en bra dag tycker jag, nästan alla hästar hans med innan lunchen bara två kvar efter lunchen så bra jobbat till er alla som jobbade idag, och tack för hjälpen jossan och julia:):) det var kanon att ha er i stallet.:):):):) lunchen stod jag för, lax med potatis och så gjorde jag tsatsiki?:):) om det nu stavads så.:):) tyckte det passade bra til lfisk fast det igentligen kanske ska vara kött till.:):) men det blev kanon gott och så hade mads med sig efterrätt.:):):)
 
Jag har ridit på lorren idga också, fick värma honom åt mads.:) det gick bra tycker jag fick lite tips på vägen av mads så det var skoj.:):)
 
Ananrs idag så har vi storstädat i stallet för det kommer fotografer hit och ska fota och ha sig, så då måste allt vara tip top.:):)
 
 
Jimmi choo:D:D:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback