Nytt år

Japp nu var det då 2013 och det känns precis som 2012 en så länge.:) kvällen blev helt oekj, vi var ju dock inte jätte pepp och vi gick och lade oss vid ett så min arbetsdag blev inte jättejobbig då jag bara jobbade förmiddag.:D:D  vi fick hjälp av Aivaras idag också då bara JJ och jag jobbade så det tackar jag för, han är kanon, han mockade alla boxar och sen så sopade han och fixade med Höet senare också, så skönt:D:D sen så gick han med en häst också.
Vid fruksot tog vi en sovstund, och det var skönt.:):) annars idag så har jag borstat på hästarna, och fixat med skritten.:):)
 
Nyårsafton, vin och en dålig film.
Dagen efter på frukost i stallet:):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback