hemsk dag som slutade med tårta

fy fasiken vilken hemsk dag detta har varit, kaouse är bara förnamnet. till att börja med så skulle alla våra hästar ridas och en var det filmning och fotning på G även idag och så skulle det komma deltagare på kurs och det värsta var endå Fasanerna!!!
  Morgonen började bra i alla fall, vi var klara i god tid och kunde äta frukost i lugn och ro men sen började det krypa mer och mer, Mads skulle ha hästar och Jenny skulle ha hästar och hästar skulle gås med och foto teamet skulle låna två hästar av oss som skulle vara fixade i hoppsadlar och i ett dressyrstall finns det ju värkligen jättemnånga dressyrsadlar, inte direkt men vi fick i hop två stycken i alla fall.
Samtidigt som detta inträffar med fixning av fotohästar så börjar kursdeltagarna komma och vill ju veta avr deras hästar ska bo och hur det funkar, pust, och jag avr ensam i stallet för både Annie och Jenny red varsin häst och jag hade desutom just fått en svättig weine i händerna!! PANIK, KAOUSE; KATASTROF!!!!! jag ville bara gå min väg och börja gråta. eller åtminstånde klona mig själv så jag kunde hjälpa alla.
  Då allt börjar lugna ner sig så var jag helt slut i kroppen och har varit det resten av dagen,  detta är ingen dag jag komme rvilja komma ihåg,  och mot kvällen kom äcen vetrinären jhon och skulle kolla på några hästar så inte kunde jag gå hem och såva när stallet var klart för då var vi ju tvugna att hjälpa till då han kollade hästarna.
 
Men det slutade i alla fall helt okej, denna hemska dag, för Matas fyller år idag så vi gick hem till honom och jon och sjöng och hade tårta med oss som vi åt och den avr jättegåd, det var en prinsesstårta som var blå och hade blåbär inuti.:):) Men det var nog ända ljusstunde idag.
 
Hej då, nu ska jag sova.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback