helt ok

Idag har det gått bra, fick rida fram Weine idag åt Mads:D:D:D så roligt att sitta på honom även fast jag inte gör speciellt mycket, men bara att få sitta på en så bra häst, det ger en bra känsla och så sträcker man p åryggen lite extra:D:D Sen ick jag även sitta på finna HM också, fick skritta av honom efter att Mads ridit honom. :D:D:D
 
Efter det var det lunch som skulle lagas och idag så blev det pasta med en baikonsås till:D:D och jag fick godkännt av alla som åt OCH det räkte till alla:):):):):):):):)
 
Eftermiddagen var lungn och vi var klara runt halv fem:):) då körde jag Maja och rebecca til Bålsta för de skulle med pendeln och Annie och Linnea var med de också.:):) Efter det hem och kolla på film med Annie och nu ska jag sova, har en svag känsla av att det bir en lång och rörig dag imorgon, men det är bara avd jag ahr på känn, hoppas på motsattsen.:):)
 
Lunchen redo att ätas upp:D:D:D:D
 
finna HM:D:D:D:D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback