fantastiskt

fantastiskt vad bra dessa två dagar har varit endå. Men vi börjar med gårdagen.:):)
 
Gårdagens jobb var helt okej, sista fixet innan kittel och allt såg rent och snyggt ut. Blev ganska sent då Mads hade Clinic för kursen som han hade  nu i helgen, så vi var jätte trötta men bestämde endå att vi skulle ha filmkväll med ost och vin.:D Moulin Rouge såg vi och jenny och jag skrållar högt med i varje sång:D:D så jäkla bra film den är.:D:D:D och så får vi SMS av våran efterlänktade Maria som är sjukskriven för stunden och där står det ungefär så här.
 
Är i Bålsta om en halv timme kom och hämta mig, jag ahr en stor överraskning!
 
Eftersom jag inte drukigt något vin ännu så bestämmer vi att jag kör, så klockan tio på kvällen åker vi till Bålsta tågstation och ska hämta Maria, blev lite missförstånd så Maria fick vänta i kyllan lite längre än tänkt. Och vi pratar på om överraskningen hela vägen, vad kabn det vara, och när vi svänger in på Parkeringen vid stationen  så såtr där två personer, den ena var Maria och dne andra var MELISSA!!!!!!!! Vi skriker ut i bilen alla tre, blev jätte glada över Marias överraskning:D:D:D:D:D:D
 
Kvällen blev sen ett gick jag till sängs och upp vid sex i morse, och det var bara Jon och jag som jobbade idag så jag var inte jättepepp på dagen, eftersom det tar så lång tid allt sammans då man bara är två. 
Men oj vi var ett super team idag, jobabde på som sjutton och fick frukost innan nio och då hade hästarna gått i skritten och kommit ut i hagarna och allt var mockat, sopat och klart.:D:D:D Inte illa för två pers och ca 30 hästar.:):):):)
 
Efter lunchen så började då Kittel träningarna, Mads red först Weine och sen HM, och Weine var riktigt fin och Mads var nog väldigt nöjd med honom. HM där emot var inte lika rolig. bråkade en del och så bet han sig själv i munen så de fick korta ner hans pass. Mads var inte så glad, fast jag tror att han mäst var besviken. Jon och jag kom från stallet Halv nio, och då hade vi även kvällsfodrat och sett till alla hästar så de hade det bra över natten.:D:D
 
Efter 14 timamrs dagen blev det middag i Melissas och Marias lägenhet och det var trevlig, tyvärr så var jag inte jätte inne i samtalen som fördes till bords då jag halv sov, ni om en stund ska jag sova och imorgon väntar mer kittel och sen en ganska lungn dag för oss. så det blir säkert bra.:):)
Ska även fotografera imorgon på kittel träningarna så då komemr det bilder också.:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback