04.00

Har haft en och en halvs dag ledigt nu och då passade jag på at tbesöka tanbddokton och min kära kusin Emma:D:D det var roligt att träffa henne och dyrt hos tandis. Jobabde halv dag igår, men det blev typ en hel då vi var klara vid åtta, alltså vid kvällsfodringen och då åkte vi till Bålsta och köpte pitzza.:) som smakade kanon, slukade min på tio minuter.:):)
 
Fem timamrs sömn och sedan upp igen 03.30 gick jag upp för att vi skulle vara i stallet till 04.00. jippi.:):)
Mads skulle nämligen åka till Linköping idag med Weine och Flaman på en clinik, så vi fick helt enkelt börja tidigare då han var tvungen att åka från segersta vid kvart i fem. När han åkt så började vi med stalltjensten, haha, tokisarna avr i farten.:):) Jon och MAntas tog lilla stallet och de hade körsång för hela slanten och vi hakade på Annie och jag och jenny tog i från tåna då hon kom in hon också, eftersom hon tog handom skritten och så.:):) 06.14 gick vi upp på frukost och då hade vi gjort allt, till och med hönäten.:):):) som Annie senare under dagen utbrister " ÅH nej!! vi har inte gjort hönäten." och ajg svarade "Jag gjorde dem 05.45!" haha med en lite bitterstämma på rösten.:):):):)
 
Och Lisa blev nog fundersam då hon kom vid den vanliga tiden halv sju och såg att hästarna var ute och ingen var i stallet, hihi, de tre muskitörerna plus tre hade haft tempo på morgonkvisten.:):):)
  Dagen i övrigt har varit helt okej, gjorde klart alla hästar före lunchen och kunde gå från stallet vid halv fem och då hade vi även tagit handom Weine och flaman som kommit hem då.:):)
 
Vi betämmde oss för att kola på film då vi endå kom hem så pass tidigt så det blev deep blue sea, och den avr inge bra alls, väldigt töntig tycker jag. Men men, tycker de festa filmer som ahr med hajar att göra är ganska fåniga.:)
Nu ska jag sova, morgon dagen börjar halv sju som vanligt så får se när man får komma hem då.:):)
 
Då klockan visade 04.38 stod hästarna redo på lastbilen redo för at tåka på clinik i Linköping.:):)
 
Milton morgonpigg som få.:):) så söt:):):):):)
En helt kej film för den som gillar stora fiskar, mycket vatten och korkade amerikaner.:):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback