Strömsholm dag 2

idag fick Candyman, Flaman och weine följa med till Strömsholm på tävlingen, Candyman var först ut och fick ihop 67,281 och hamnade precis utanför placering men det var en fin nionde plats.:):) han skötte sig super och det ska bli roligt att ha med honom på resan även fast han är skimmel. Efter Candyman var det Flaman i samma klass som han och Flaman var inte så duktig idag, ville lixom inte vara med, Mads var inte nöjd över honom, han fick i alla fall ihop 61,711 så missnöjda var vi. Men inte så länge för efter det så var det Weines tur och han avr pigg och glad:D:D:D han skötte sig super på årets första tävling och fick ihop 68,833 och i och med det så blev han tre i sin klass:D:D:D:D:D:D:D så glada var vi över det, första tävlingen för året och han placerar sig.:D:D:D det börjar bra:D:D:D:D:D:D
 
När vi kom hem så fick jag hjälp av bästa gänget med hästarna sen så var jag kvar i stallet och gjorde klart resten själv och så kvällsfodrade jag på det.:D och imorgon ska jag packa hela långa dagen.:D:D:D på tisdag bär det av:D:D:D
 
Candyman.:D:D
Flamenco:D:D
Weine och Mads:D:D
Weine:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback