SNÖ IGEN!!!??!!

Japp snön är åter här och ahr bäddat in hela Segersta i ett vinterland igen!! inte okej tycker jag jag som hade fått lite vår i kroppen:):) men nej sa naturens makter om våren, mera vinter så den. Dagen började med att mocka och sen ta ut hästar i hagarna, äntligen, efter några dagar utan hagvistelse på grund ut av halka så fick de äntligen komma ut, och de tror jag var uppskatat hos våra fyrbenta arbetskambrater.:):)
Sen har det flyttit på med hästar till Mads hela dagen, och nu har vi fått hem de tre nya sadlarna så de skulle provas in idag på de hästar som skulle ha dem. Så det var lite att pyssla med och när alal tre såg exakt lika dana ut så märkte jag på dem genom att sätta färgglada tejpbittar p ådem så man skulle se skillnad på dem.:):) smart tycke rjag att jag var då.:):)
 
sen ahr det itne hänt så mycket mer än så idag, tror att jag ska sova nu, men här får ni två bilde rockså på fina Diadora och hennes föl.:):)
 
Damamrna och AMds på visningen igår.:):)
 
Idag avr de ute i snön och hade det bra.:):) så finna är de:):) the black ladys.:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback