Snigel

ojoj, har int ehaft tid eller ork att skriva här på någon dag så får sammanfatt allt som hänt så här i efterhand så gott jag kan.:):):)
Gårdagen var en fantastiskt fin vår/vinterdag, sol och blå himmel och jag fick rida ut två hästar, Lorren och Candyman.:D:D:D:D:D det var jätteroligt:D:D:D:D:D:D:D:D gjorde i övrigt hästarna åt Mads och så gjorde jag lite annat också under dagne.:D:D på kvällen så var vi till kista på Diskobowling och åt god mat på o'learys. Det var roligt.:D:D jag belv påmind om att bowling inte är min grej då jag lyckades med det omöjliga, att slå klottet åt fel håll. sen blev förvirringen total då vi började diskutera hur poängen fungerade, om man skulle ha så lite eller mycket som möjligt. Japp med lite öl och de verse andra drycker i kroppen så kan det bli förvirrat.:)
Jag var dock förvirrad utan alkohol i mig då jag skulle vara chafför senare.:) jag tror för övrigt att jag förlorade bowlingen också men det gör inte så mycket kul var det.:)
Kvällen blev sen men endå inte, fick emd mig hela gänget hem och jag har kört jeppen också, ojoj vilken najs bil att köra.:):)
 
Dagen idag ahr varit lugn och skön, Mads var inte hemma idag så hästarna har vilat eller tagit det lungt, longerade weine en sväng och han var pigg och glad, gjodre några maffiga luftsprång men sen skötte han sig utmärkt, har varit riktigt se idag, en riktig snigel har jag avrit emn vi var klara 16:00 så det må jag endå säga att är bra jobbat.:):) även fast hästarna tagit det lungt så var det bra jobbat endå.:):):)
 
Mysigt med uteritt då solen skinner.:D:D
 
Candyman.:D:D
 
Lorenzo.:D:D
 
Denna bild tog jag abra för jag kunde lixom int elåta bli, jag såg ett foto då hela efekten emd det varma vattet och solen genom fönstret och allt, jag har inte haft den känslan på länge, men oj vad bra den blev, en riktigt häftig bild enligt mig i alla fall.:D:D
 
Discobowling.:D:D:D:D
 
Svårt att tro men det är faktiskt mina arbetskompisar.:):)
 
D2, trött.:D:D
 
D2, fortfarande trött.:):)
 
Där vill jag också bo tänker MQ:D:D
 
Fina, fina MQ i solen.:D:D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback