Friday

Idag är de täntligen Fredag och för första gången sedan jag började p åSegersta kan jag säga så för jag var nämligen ledig på EM och så är jag ledig hela Lördag också:D:D:D:D:D så jag får en ledig helg, eller ja en halv i alla fall men de tär bra endå, passade på att åka hem till mamma och pappa för en tacokväll och mys vid TV:):):):)
 
Men dagen i övrigt har varit helt oekj, mockade lilla stallet och sedan gjorde jag hönätet och efgter det fixade jag Candyman så han skulle vara redo för Mads då han kom, dock fikc Candy vänta en extra timme då MAds kom kvart över nio istälelt för kvart över åtta, men då fick Candy bara stå i solariet lite längre än planerat, sedna rullade det på bra fram till lunchen då jag slutade.
Han även med att fixa till Rosso som skulle filmas idag, knopapr och vita lindor skulle det vara och hon blev riktigt fin tycker jag.:)
när jag ko mhem så städade jag mitt rum lite snabbt, damsög och fixade lite, sen drog jag hemhem och nu är jag här:):) skönt att bli ompysslade i ett dygn, fast jag lagade ju förvisa middag nu så måste ju tahandom päronen lite okcså då man är hem.:D:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback